FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Aktualny balanced. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Nazaal
Mistrz zakładu.



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok

PostWysłany: Śro 7:51, 18 Paź 2006 Powrót do góry

1.W/N
2.W/E
3.E/Mo
4.Me/Mo
5.Me/Mo
6.Mo/Me
7.Mo/A
8.Me/a

W/N
1.Server Artery
2.Gash
3.Final Thrust
4.Frenzy
5.Bull's Charge [e]
6.Plague Touch
7.Sprint/Rush
8.Ressurection Signet
Swordsmanship 12+1+3
Strength 12+1

W/E
1.Devastating Hammer [e]
2.Crushing Blow
3.Fierce Blow
4.Irresistible Blow
5.Frenzy
6.Sprint/Rush
7.Shock
8.Ressurection Signet
Hammer Mastery 12+1+3
Strength 11+1
Air Magic 6

E/Mo
1.Glyph of Energy [e]
2.Ward of Stability
3.Ward Against Foes
4.Ward Against Melee
5.Balthazar's Aura
6.Judge's Insight
7.Extinguish
8.Ressurection Signet
Smiting Prayers 12
Earth Magic 12+1+3

Me/Mo
1.Expel Hexes [e]
2.Diversion
3.Blackout
4.Guilt
5.Shatter Enchantment
6.Drain Enchantment
7.Distortion
8.Ressurection Signet
Fast Casting 9+2
Domination Magic 12+1+2
Inspiration Magic 9+1
Illusion Magic 2+1

Me/Mo
1.Migraine [e]
2.Power Spike
3.Cry of Frustration
4.Power Drain
5.Drain Enchantment
6.Conjure Phantasm
7.Images of Remorse
8.Ressurection Chant
Fast Casting 8+1
Illusion Magic 10+3
Domination Magic 10+1+1
Inspiration Magic 8+1
Healing Prayers 2

Mo/Me
1.Reversal of Fortune
2.Mend Condition
3.Contemplation of Purity
4.Protective Spirit
5.Signet of Devotion
6.Inspired Hex
7.Energy Drain [e]
8.Divine Boon
Divine Favor 12+1+3
Protection Prayers 10+1
Inspiration Magic 8

Mo/A
1.Blessed Light [e]
2.Gift of Health
3.Spirit Bond
4.Signet of Devotion
5.Reversal of Fortune
6.Mend Condition
7.Dark Escape
8.Guardian
Divine Favor 12+1+3
Healing Prayers 8+1
Protection Prayers 8+1
Shadow Arts 7

Me/A
1.Crippling Anguish [e]
2.Conjure Phantasm
3.Phantom Pain
4.Shadow of Haste
5.Power Return
6.Distortion
7.Images of Remorse
8.Ressurection Signet
Illusion Magic 12+1+3
Fast Casting 8+1
Shadow Arts 10


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nazaal dnia Śro 18:13, 18 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Śro 8:20, 18 Paź 2006 Powrót do góry

pierwsze uwagi na szybko bo zaraz musze spadac, Me/A gralem ostatnio i musi byc images of remorse bo kosztuje 5 many daje degen i obrazenia atakujacy skutecznie tym wykanczalem npcow i trzeba jeszcze dodac skill do interuptowania zeby przerywac archerom troll unguent wtedy beda padali znacznie szybciej.

Migrena kompletnie nie przydatna w tym buildzie bo mamy tylko 2 hexy tzn migrena i phantasm 2 hexy zdjac to zaden problem zeby migrena dzialala to musi byc wiekszy spam hexami tak zeby nie nadazyc sciagac ogolnie taka migrena jak jest t o strata zawodonikia lepszy mes esrg z shame i jak siada na dwoch monkach pozadnie to koniec druzyna przeciwna nie ma leczenia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nazaal
Mistrz zakładu.



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok

PostWysłany: Śro 18:18, 18 Paź 2006 Powrót do góry

zmienione.
a od tego jest dwóch mesów w drużynie, żeby jeden nie pozwalał drugiemu monkowi ściągać hexów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Śro 18:20, 18 Paź 2006 Powrót do góry

omfg mowie ci ze nic to nie da zreszta ostatnio sam sie kluciles ze "hexy" da sie sciagnac, rozumiem jakby byl total spam necro czy mes ale 2 hexy to sobie mozesz na npc rzucac

edit:

power return nie przerwie ani troll unguent ani healing signet bo przerywa tylko czary (spell) trzeba czegos co przerywa skill

po co guilt ?! shame a nie guilt
guilt przerywa czary rzucane na przeciwnika monk raczej na przeciwnika nic nie rzuca,

btw ja zrobie tych mesmerow jak tylko skoncze czytac o korektorach RC Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VegetaSSJ2
Gość SE



Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]

PostWysłany: Śro 19:39, 18 Paź 2006 Powrót do góry

Po pierwsze witam :p
A teraz przejdzmy do konkretów
Roznica miedzy guilt a shame
guilt dziala dobrze na monki przeciwnika przerywa on skill ktory wrogi monk uzywa na swojego kumpl az druzyny
shame dziala na innej zasadzie wrog musi w ciebie uzycz czar wiec jest mniej przydatny

Teraz w sprawie buildu
postacie:
2.W/E build dobry bo sam podawalem ale staty zle chyba uslyszeliscie 12+1+3 hammer 12+1 str a reszta w air shock nie wymaga inwestowania w air bo roznica w dmg jest za mala a 13 str daje mozliwosc ubrania Sentinel's Armor czyli rownowazy brak sygnetu i pozwala dluzej zyc

5.Me/Mo ten mesmer bedzie mial duze problemy z mana

3.E/Mo polaczenie smitu z warderem nie wyjdzie za duzo many to zabiera a baltazar aura teraz jest torche za krotka jak na swoj koszt 8 sekund +20% ze staffa to za malo a ze warder zawsze jest na celowniku surgerow i rangerow to nie da rady puscic baltazara no chyba ze monk zapusci mu guardiana ale to zabezpiecza tylko przez rangerami a warder najbardziej narazony jest na mesow ktorych tak si enei zablokuje jak jzu warder to warder z leczeniem albo z aegisem

4.Me/Mo w sumei to jego zadanie glownie z tego co widze opiera sie na Blackout i na obronie teamu przed hexami dzieki exp hex zamiast sygnetu dac mu twardy res Ressurection Chant bo on ma wieksze szanse na jego puszczenie dzieki Distortion

Ogolnie o buildzie:
Jak dla mnie za duzo mieszaniny z jednej strony smite od wardera z 2 hexy od mesa i condycje od sword woja a napewno taki build duzo nie zrobi to monk ma cos i na condycje i na hexy a wiec skuteczniej usunie 1 hexa i 1 condycje niz 2 hexy lub 2 condycje a ze w teamie przewaznie jest surger to 1 baltaraz aura na nic sie nie zda bo szyko bedzie sciagnieta
Jak juz tworzyc build to ukierowac sie w 1 kierunku albo pod czysty dmg (przykalem moze byc buidl ktory wam dalem) albo strikte smitowy (ale teraz torche zmerfiony) badz pressur (mass hex albo mass condition)

Czekam na dalsze komentarze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kvazar
Autsajder



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi

PostWysłany: Śro 20:15, 18 Paź 2006 Powrót do góry

Hi Vegeta ;]

Cytat:
Me/A
1.Crippling Anguish [e] v
2.Conjure Phantasm v
3.Phantom Pain x
4.Shadow of Haste v
5.Power Return x
6.Distortion v
7.Images of Remorse v
8.Ressurection Signet


Ja to widzę tak:
Distortion
Shadow of haste
Dark Escape/Return
Shadow refuge
Crippling anguish
Conjure phantasm
Images of remorse
rez

Cytat:
E/Mo
1.Glyph of Energy [e]
2.Ward of Stability
3.Ward Against Foes
4.Ward Against Melee
5.Balthazar's Aura
6.Judge's Insight
7.Extinguish
8.Ressurection Signet
Smiting Prayers 12
Earth Magic 12+1+3


IMO:
Wywalamy 5, 6 i 8, na ich miejsce dajemy heal party, glyph of sacrifice oraz resurrection chant.

statystyki:
earth magic 16
healing prayers reszta

Co Wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Śro 20:57, 18 Paź 2006 Powrót do góry

Me/A musi miec cos do interruptu i phantom pain tez by sie raczej przydal


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VegetaSSJ2
Gość SE



Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]

PostWysłany: Śro 21:53, 18 Paź 2006 Powrót do góry

co do wardera to sie zgadzam a co do flagowego to musi miec cos do przerywania a wiec mozna cos wstawic zamiast reza bo w suemi falgowy nie ma za bardzo czasu rezowac a skoro to jest bardziej falgowy do solowania to juz raczej rez mozna sobie podarowac jeszcze 1 argumentem za tym jest to ze w buildzie sa twarde resy i on zawsze ida 1
A i rozuemiem ze gdy flaga soluje baze to miecznki zaczna biegac po falge bo w sumie ma 2 skille do biegania ale jak nei to radzil bym jednak wstawic axe zamiast sworda bo ma wiekszy dmg a przy condycjach tylko od sworda monki dzieki Mend Condition leczas skutecznie jak dal mnei sword woja wykorzystuej sie gdy w buildzie jest minimum 1 ranger co tez uzywa condycji
Ale w sumie to kazdy build trzeba przetestowac minimum 5 walk 1 dnia bez zmian potem ogolna dyskusja wszystkich kazdy pisze z jego punktu widzenia bylo zle albo czego brakowalo wtedy przygotowuje sie drobne poprawki i gra nstepnego dnia zmodyfikowanym buildem potem 3 dnia to samo i ogolan dyskusja czy build sie nadaje czy trzeba szukac czegos nowego
Taki system wprowadzilem w bardach po moim odjeci oficerstwa i kierownictwa nad gvg (a od przyjecia do gildi zajelo mi to ok 2 tygodnie) i widac roznice gry nawet w krzywej bardow widac jak weekendami zmienialy sie buildy
Moze i ta technika nie jest super szybka ale po kazdej dyskusji i po kazdym nowym buildzie wychodzi jaki build jest najlepszy dla danej gildi trzeba poprostu poswieceic 1 sezon aby dopracowac buidl pod gildie (a pozatym nedlugo wychodzi GWN i wiekszosc buildow sie daimetralnie zmieni wiec teraz nei ma co nawet za duzo sie bawić)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nazaal
Mistrz zakładu.



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok

PostWysłany: Śro 22:15, 18 Paź 2006 Powrót do góry

a masz jakiś może artykuł o mechanice gry? angielski albo polski, obojętnie.
imo pomogło by to robić trochę stabilniejsze buildy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VegetaSSJ2
Gość SE



Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [XII]

PostWysłany: Śro 22:56, 18 Paź 2006 Powrót do góry

niestety nie wszystkei moje stwierdzenia to 14 miesieczne doswiadczenie z gry i z licznych gvg granych przezemnie i obejzanych na observie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin