FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Propozycja nowego balance... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Czw 17:52, 05 Paź 2006 Powrót do góry

build tutaj

[link widoczny dla zalogowanych]

opis tutaj:
wiec tak...siedzialem kilka dni nad tym razem z majinem ogladalismy kilkanascie top guild battles i wymyslilismy powyzszego builda pozatym doszedlem do kilku wnioskow

1. na gvg bardzo wazna jest taktyka, znajomosc gh i komunkiacja nad ktora musimy bardzo solidnie popracowac, w zasadzie to glownie powinny (w tym buildzie) odzywac sie 2 osoby callujacy oraz solujacy Me/A oczywiscie w przypadkach kiedy ktos ma jakiegos hexa conda albo pada nalezy to zglaszac,

2. im build (calego party oraz pojedynczego ziomka) bardziej nietypowy i niekonwencjonalny- oryginalny tym lepiej dlatego powinnismy w miare czasu wymyslac wlasne patenty

co do buildu...
opisze to pokolei
BL raczej oczywiste mala zamiana...dodalem return co w krytycznych sytuacjach bardzo pomaga dodatkowo powoduje krippla u pobliskich wrogow

Boon tez oczywiste

R/W i E/Mo no wiec tak te dwie postacie to w zasadzie podstawa build'u, w miejscu "potyczki" ele stawia wardy i wazne jest zeby byly one tam przez caly czas tzn w miare mozliwosci, R/W w tym czasie wymyka sie i w jakims miejsu stawia brambles a na nim trapy, pozniej wraca na teren wardow i stawia trapy oraz spamuje "watch yourself" (wazne jest by starac sie pozostawac w obrebie wardow) kiedy stoi juz brambles ele przewraca wroga ekipe "dragon's stomp'em" co powoduje lapanie przez nich bleedingu, rzuca na siebie kinetic armor spamuje unsteady grounds oraz heal party,

Me/N to w zasadzie zmieniony esrg z tainted flash ktorym musi spamowac na siebie oraz innych narazonych na obrazenia w zwarciu tzn na cele warkow oraz assow, oprocz tego wylacza monka przez ssanie energi energy burnem i sygnetem wylacza skile dywersja i arcane thievery

Me/A flagowy ktore rowniez soluje baze wiem ze na poczatku wydaje sie to bez sensu ale popatrzcie na ponizsza mape, na jej przykladzie opisze sposob dzialania Me/A

[link widoczny dla zalogowanych]

wiec tak czerwona kropa tam idzie caly team bez flagowego (Me/A) flagowy bierze flage w rece w miejscu gdzie jest zielona kropka zostawia "shadow of haste" biegnie do flag standa i wklada flage co prowokuje przeciwny team do wlozenia flagi za chwile dziala shadow of haste flagowy wraca do bazy bierze flage znowu w bazie zostawia "shadow of haste" w tym czasie team pod flag standem " przepycha" sie na teren zoltej kropy, ele rzuca tam wardy a flagowy wklada flage do flag standa wraca do bazy za pomoca shadow of haste,
teraz idzie solowac baze w miejscu gdzie jest niebieska kropka zostawia shadow of haste dobiega do bazy i pomalu kasuje archerow degenem staje w miejscu w ktorym nie dosiegaja go strzaly widzac to czesc przeciwnikow pod flag standem wroci sie do bazy co spowoduje przewage na srodku po jakims czasie mes wroci do miejsca w ktorym zostawil shadow of haste i albo powtarza czynnosc albo w razie potrzeby zajmuje sie flaga wazne jest dobre rozporzadzanie i zostawianie w odpowiednich miejscach shadow of haste powoduje to zamet w przeciwnej druzynie

w przypadku splita wracaja sie do nas W/E BL a mes dalej soluje baze

fioletowa kropka na mapie to miejsce w ktorym renger stawia brambles

w/e musza w miare mozliwosci jak najczesciej przewracac przeciwnikow zeby powodowac degen a mes spamowac tainted flesh to chyba tyle jak cos zapomnialem i mi sie przypomni to dodam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Omar
Saltspray Dragon



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz

PostWysłany: Pią 16:41, 06 Paź 2006 Powrót do góry

Ja mam uwage do warkow co wlasnie wykombinowalem. Mozna by zrobic tak, ale nieweim czy to dobry pomysl, aby zabrac 1szemu warkowi Sever Artery. Wtedy gdy sprit Brambles bedize zyl 2gi woj kduje przeciwnika i spirit powoduje ze krwawi, i drugi woj moze rzucic Gash. Zamiast Gash mozna dac 1szemu wojkowi Shocka to nawet gdy bedzie atakowal bez 2giego woja rzuca Shocka a potem Gash. Co wy na to?

EDIT: Kurde wytlumaczylem to tak, ze pewnie nikt nie zrozumie. Chodzi mi o to, ze Severy Artery. wojowi nie jest potrzebny poniewaz przy tym buildzie jesli spirit Brambles bedzie zyl to wszyscy benda czesto kdowac i i tak wiekszasc przeciwnikow bedzie krwawic i woj bedzie mogl rzucic Gash. Mozna mu dac zamist tego Shocka zeby czesciej KDowal lub HSa. Tak samo u mlotkowego mozna zamiast HSa Shocka ale jak kto woli. To juz zalezy od osob co beda graly tym buildem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Pią 17:03, 06 Paź 2006 Powrót do góry

ja ciebie zrozumialem i wydaje mi sie ze to swietny pomysl tylko nie wiem czy wziasc hs czy shock ale raczej chyba bylbym za schockiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Omar
Saltspray Dragon



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz

PostWysłany: Pią 17:46, 06 Paź 2006 Powrót do góry

A to jest akurat pikus wg mnie. To mozna uzywac zaleznie od woja. Jesli czuje sie na silach grac bez HSa to wezmie shocka, a jesli nie bedzie dawal sobie rady to zamieni pozniej na hsa. Tak samo mlotek moze zrobic. Poprostu napisz w obu buildach woja na gwshacku Shock/Healing signet.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kvazar
Autsajder



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi

PostWysłany: Sob 0:37, 07 Paź 2006 Powrót do góry

Wreszcie udało mi się przejrzeć build na gwshack. Co prawda pobieżnie ale zawsze. Pierwsze spostrzeżenia:

Elem wysra się z energii spamując czary z tego buildu, EA nic tu nie zmieni. Poza tym DS ma 3s cast time. Jak nikt tego nie interruptuje to będzie sukces. Trzeba się zdecydować jaką rolę pełni w teamie ten elem bo w tej chwili widzę całe trzy.

Łowca całkiem ciekawy, choć nie wiem po co mu "WY!".

Pomysł zastąpienia SA shockiem u pierwszego wara jest dobry, ale już brak healsiga jest kontrowersyjny.

To tyle uwag ze strony noobka z bólem zęba. Dobranoc ~~
- K.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Sob 9:10, 07 Paź 2006 Powrót do góry

no to moze dodac do ele ten glyph ktory powoduje ze nastepny czar rzucany jest od reki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nazaal
Mistrz zakładu.



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-stok

PostWysłany: Sob 10:03, 07 Paź 2006 Powrót do góry

nie jestem jeszcze na tyle wyspany, żeby odp. na build, ale co do hs - to nie woj musi być pewny, ale monk. a monk nigdy nie upilnuje woja bez hs. ten skill daje przeżyc czasem calemu teamowi. warrior sluzy jako tank, przyjmuje na siebie najciezszy dmg z reguly. bez hs nie bedzie w stanie dlugo przezyc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Sob 15:22, 07 Paź 2006 Powrót do góry

Glyph of Essence (Glif Esencji)
rzez 15 sekund twój następny czar rzucany jest natychmiast, ale tracisz przy tym całą energię.


no i dzialalo by to na tej zasadzie: ele uzywa tego glifu, przelacza na bron obnizajaca poziom energi do 25 rzuca dragons stomp i przelacza na bron + cos tam ktorej normalnie uzywa i znowu ma cos tam energi na wardy etc, btw nie tylko dragons stopm knock downuje ale takze unsteady ground warkow na pewno bedzie przewracac bo beda atakowac
a z energia nie bedzie tak krucho ma earth attunement

co do R/W to zamiast "WY" spokojnie mozna wziasc apply poison co juz wogole bedzie dobrym rozwiazniem bo przeciwnik bedzie muysial sie zmagac naprawde z wieloma kondycjami

co do Me/N to zamiast np shater ench albo blackout mozna wziasc:

Arcane Larceny (Tajemna Kradzież)
Na 5-29 sekund jeden losowy Czar (Spell) wybranego przeciwnika zostaje zablokowany, a Tajemna Kradzież staje się tym Czarem (Spell).

ktore dziala dokladnie tak samo jak arcane thievery

wiec mes jest w stanie wylaczyc na dosc dlugo 3 skile monka 2 za pomocoa arcane t i l oraz jeden za pomoca dywersji jakie by nie trafic skile monk bedzie uwalony


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kvazar
Autsajder



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi

PostWysłany: Sob 15:57, 07 Paź 2006 Powrót do góry

Elem:
UG 15ene
DS 25ene
EA 10ene
KA 15ene
WAF 15ene
WAM 10ene
HP 15ene

+ glif zamiast jakiegoś skilla

Nadal twierdzę że ten elem nie wyrobi z energią. Poza tym UG to kiepski elit, 20s recha za 5s działania, lepiej dać coś do energii. Zmiana setu niewiele zmienia w przypadku ele.

EDIT.
Fajnie że tylko cztery osoby mają coś do napisania w tym temacie.

EDIT.2
@down

3 wardy:
WAF
WAM
WAS

Do tego earthquacke/gale i może eruption, a jako elit ether prodigy.

Co do łowcy, zamiast WD można dać distortion. WD ma koszmarny czas odnowy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kvazar dnia Sob 16:53, 07 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Sob 16:01, 07 Paź 2006 Powrót do góry

no dobra to jak proponujesz poukladac ele ? tak zeby jednak powodowal KN,

btw nie patrz na te skile tak "bezposrednio" bo same w sobie nie sa rewelacyjne, ale tworza spojna (tak mi sie wydaje) calosc z reszta skili i buildu, unsteady ground bedzie rzucany na terenie wardu i przez 5 sek raczej nikt z tamtad nie wyjdzie przynajmniej nie warki ktore ze wzgledu na atakowanie bede co chwile KN i dostana potezne obrazenia od UG, a wg mnie elem sie wyrobi z energia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Omar
Saltspray Dragon



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz

PostWysłany: Sob 16:48, 07 Paź 2006 Powrót do góry

Wiem ze to troche noobowaty pomysl ale mozna zamiast jakiegos skilla dac Me/N BRa dla podpakowania elema. Proponuje Shatter Enchantments.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Sob 16:57, 07 Paź 2006 Powrót do góry

dobra to mala symulacja dla zoobrazowania sytuacji:

bedzie to wygladalo tak wszyscy bija na srodek, jest split- ok jeden warek i bl wracaja do bazy reszta zostaje, po obu stronach flag standa stoja juz dwie grupy...
zalozymy ze ele ma 75 energy a na 2 weapon secie ma 60

r kladzie brambles w tym czasie ele rzuca earth attunement (-10e) minie jeszcze troche czasu zanim obie grupy na siebie wbija nawet jesli nie to ma 60 stawia wardy ma ok 45 (bo ma na sobie attunement, nawet jak nie to sie wyrobi), (caly czas ma regen wiec zalozmy ze ma 52) wrzuca DS ma 34 (-18 bo ma att) wszyscy leza woj(e) spikuja kogos tam wrzuca unsteady ground przeciwne woje leza ele ma ok 27 e i jakas chwile na regen... nie musi tym spamowac caly czas po to miedzy innymi jest Me/N z tainted flesh i R/W z apply poison zeby w czasie jego regenu dalej narzucac kondy

edit wydaje mi sie ze tym buildem naprawde mozemy duzo zdzialac aczkolwiek musimy sie zgrac i kazdy musi dokladnie wiedziec co i gdzie ma robic btw co do rzucania DS zapomnialem dodac o glifie czyli to co bylo w poprzednim poscie o weapon secie swapie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stugal dnia Sob 17:01, 07 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kvazar
Autsajder



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi

PostWysłany: Sob 17:00, 07 Paź 2006 Powrót do góry

stugal napisał:
no dobra to jak proponujesz poukladac ele ? tak zeby jednak powodowal KN,


Mój poprzedni post.

stugal napisał:
btw nie patrz na te skile tak "bezposrednio" bo same w sobie nie sa rewelacyjne, ale tworza spojna (tak mi sie wydaje) calosc z reszta skili i buildu, unsteady ground bedzie rzucany na terenie wardu i przez 5 sek raczej nikt z tamtad nie wyjdzie przynajmniej nie warki ktore ze wzgledu na atakowanie bede co chwile KN i dostana potezne obrazenia od UG, a wg mnie elem sie wyrobi z energia


Błąd, przeciwnicy będą spirniczać z naszych wardów ile się da oraz postarają się załatwić wardera na początku. UG zadaje earth dmg przez 5s a kd dostają TYLKO atakujący, czyli na dobrą sprawę warki.

EDIT.
@down
Daj sobie spokój z UG, to naprawdę nie jest dobry skill...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kvazar dnia Sob 17:15, 07 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Sob 17:02, 07 Paź 2006 Powrót do góry

napewno beda spierniczac ale przy unsteady grounds i spowolnieniu z warda to warki raczej daleko nie spiernicza, pozatym jak oddaja pola to nawet lepiej ustawimy wardy na flag standzie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kvazar
Autsajder



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi

PostWysłany: Sob 20:19, 07 Paź 2006 Powrót do góry

Mam nowy pomysł. Jak by tak dać łowcy lacerate zamiast oatha? Dodatkowe 2 strzalki degenu hmm? Twisted Evil

Jedyny problem to to, że lacerate jest z BeastM. Jednak można by pokombinować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Nie 11:49, 08 Paź 2006 Powrót do góry

to co zamiast UG temu ele ? cos zeby przewracal tez...

co do R/W to oath shot jest tylko po to zeby trapy byly szybciej gotowe do uzycia ale w zasadzie tak sobie mysle ze moze zamiast tych trapow wziasc jakies inne rzeczy (nie znam sie za bardzo na rangerze) jakies interupt shoty, napewno zamiast WY wezmiemy apply poision btw co do lacerate to jest spoko tylko ze jak sie skonczy to pewnie kilka znas tez dostanie bleeding ale w zasadzie mysle ze niewielu Smile ...ogolnie rzecz biorac to chyba dobry pomysl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Majin
River Drake



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik/Gliwice

PostWysłany: Nie 13:47, 08 Paź 2006 Powrót do góry

Tym rangerem bede ja. W zasadzie to lacerate tez dobry pomysl . Oath shot wstawilem do tego builda zeby miec od razu recharge pulapek i moc nimi spamowac. Podczas gry sprobuje zamiennie raz oatha i potem laceratte co bedzie lepsze to zostawie. Watch dalem poto zeby wzmacniac druzyne podczas gdybym nie mial many na trapy. Co do tego elema to z energia jest prbolem ale build ten zostal ulozony w oparciu o elema jednej z czolowych gildii i koles ten jakos wyrabial z mana. Ma on powodowac tylko knock down i wardy stawiac. Na elemach nieznam sie zabardzo wiec niech ktos pomysly na postacia powodujaca massive knock down....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kvazar
Autsajder



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi

PostWysłany: Nie 16:00, 08 Paź 2006 Powrót do góry

Build łowcy:

R/Me

Iluzja 4
BeastM 7+1(maska)
Exp 7+1
WS 12+1
Marks 8+1

Lacerate
Brambles
Dust Trap
Flame Trap
(wolny slot) << interrupt/snare/serpent's quickness
Apply Poison
Distortion
Rez sig

łuk 1
Poisonous Recurve Bow of Fortitude
+5ene

łuk 2
Zaelous Short Bow of Fortitude
+5ene

Nadal zastanawiam się ile dać w iluzje, ekspertyze oraz BeastM. Jakieś propozycje?

Elemkiem zajmę się później.

EDIT.

Mam jeszcze pomysł na kd, mianowicie dodanie do buildu shouta "None Shall Pass!". Opis z gw.pl: Wszyscy Pobliscy(Nearby) wrogowie zostają Przewróceni(Knocked Down).
kosztuje 10ene, odnawia 45s (tu widzę problem).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Nie 18:05, 08 Paź 2006 Powrót do góry

a moze w wolny slot

Snare (Sidła)
Factions Łowca
5 2 sek 20 sek Trap

Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Opis: Kiedy Sidła zostaną uruchomione, to wszyscy Pobliscy (Nearby) przeciwnicy zostają Okulawieni (Crippled) na 3-13 sekund. Sidła kończą się po 90 sekundach. Aktywowanie tej umiejętności jest łatwe do przerwania.

albo

Tripwire (Rozciągnięty drut)
Łowca
10 2 sek 30 sek Trap
Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Opis: Gdy Rozciągnięty drut zostanie uruchomiony, wszyscy pobliscy wrogowie otrzymują 5-21 przebijających(Piercing) obrażeń. Wszyscy spowolnieni(Crippled) wrogowie są powaleni(Knocked Down). Rozciągnięty drut kończy się po 90 sekundach. Stawianie tej pułapki łątwo przerwać(Easily Interrupted).

None Shall Pass- swietny pomysl niestety regen duzy ale moze jakos by sie udalo aby obaj wojowie mieli tego skila wdety uzywali by go naprzemiennie czyli mozna by go stosowac co 22,5 sek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kvazar
Autsajder



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi

PostWysłany: Nie 18:16, 08 Paź 2006 Powrót do góry

O karwia, nie zwróciłem uwagi na Tripwire! Wsadzimy go zamiast dust trap a w wolny slot Snare i będzie kolejne zabójcze kombo. Twisted Evil

Btw. matwię się o monków. Duchy działają w obie strony, nie wiem czy nasi wyrobią z leczeniem i kondycjami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Majin
River Drake



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik/Gliwice

PostWysłany: Nie 18:17, 08 Paź 2006 Powrót do góry

Zrobie takiego rangera jak pisze kvazar ;] + ta pulapka co stugal godo w tym tygodniu bedzie gotowy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Nie 18:38, 08 Paź 2006 Powrót do góry

mysle ze monki daja rade nie bediemy padac tak czesto jak przeciwnicy raczej watpie zeby mieli mass KD, a jakby co to E/Mo jakos da sie wcisnac Extinguish,

co do Rangera a nie lepiej za lacerate dac:
Poison Arrow (Trująca Strzała)
Prophecies Łowca
5 brak 1 sek Bow Attack
Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Opis: Jeśli Trująca Strzała trafi, Twój cel zostaje zatruty na 5-17 sekund.

5 many 1 sek regenu i rzuca natychmiast a lacerate drozsze i jeszcze nas uszkodzi a tak to moze spamowac PA + Tainted flash od Me/N kondy ich wykoncza


edit proponuje rozwarzyc nastepujace skile dla warkow:
Shove (Popchnięcie) elite

Factions Wojownik
5 brak 20 sek Skill
Tactics (Taktyka)
Opis: Tracisz całą adrenalinę. Wszystkie Twoje umięjętności nie będące atakami zostają wyłączone na 10-6 sekund. Wybrany dotknięty wróg zostaje Powalony(Knocked Down) i otrzymuje 15-63 obrażeń.

Deadly Riposte (Zabójcza Riposta)
Prophecies Wojownik
5 brak 10 sek Skill
Tactics (Taktyka)
Opis: Przez 8 sekund, gdy masz w ręku miecz, Blokujesz(Block) następny atak wręcz wymierzony w Ciebie, a atakujący otrzymuje 15-63 obrażeń i zaczyna Krwawić(Bleeding) na 3-21 sekund.

co do woja na hammerze dalbym taki combo:

Backbreaker (Łamignat) elite
Prophecies Wojownik
10 brak brak Hammer Attack Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Opis: Jeśli Łamignat trafi, uderzasz za +1-16 obrażeń, a Twój cel zostaje Przewrócony(Knocked Down) na 4 sekundy.

a potem

Crushing Blow (Miażdzący Cios)
Prophecies Wojownik
5 brak 10 sek Hammer Attack
Hammer Mastery (Biegłość w Młotach)
Opis: Jeśli ten atak trafi, uderzasz za +1-16 obrażeń. Jeśli trafisz Przewróconego(Knocked Down) przeciwnika, zadajesz mu Głęboką Ranę(Deep Wound) obniżając jego maksymalne życie o 20% na 5-17 seconds.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stugal dnia Nie 18:56, 08 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kvazar
Autsajder



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi

PostWysłany: Nie 18:52, 08 Paź 2006 Powrót do góry

@up

1. poison arrow to elit -> marnowanie slota
2. jest apply poison
3. lacerate da się kontrolować, wymaga jedynie treningu

EDIT.

Riposta - pve only.
Shove - można się zastanowić, ale kd można uzyskać bez stray slotu na elit. No i ten czas odnowy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Pon 0:10, 09 Paź 2006 Powrót do góry

podsumowanie:

W/N
Backbreaker
Irresistible Blow
Staggering Blow
Fierce Blow
Healing Signet,
Frenzy,
Rush,
Rez


W/E
Dragon Slash
Gash
Sun and Moon Slash
Healing Signet
frenzy
rush
Shock
resurrection signet

Mo/A
Blessed Light
Reversal of Fortune
Protective Spirit
Signet of Devotion
Gift of Health
Mend Condition
Hex Remove
Return

Mo/Me
Mantra of Recall
Reversal of Fortune
Guardian
Divine Boon
Contemplation of Purity
Mend Condition
Protective Spirit
Inspired Hex

R/Me
Lacerate
Brambles
Flame Trap
Dust Trap
Snare
Apply Poison
Distortion
Resurrection Signet

E/Mo
Ether Prodigy
Ward Against Foes
Ward Against Melee
Ward of Stability
Eruption
Gale
Resurrection Signet

Me/A
Crippling Anguish
Conjure Phantasm
Phantom Pain
Images of Remorse
Distortion
Shadow of Haste
Shadow Refuge
Resurrection Signet

Me/N
Tainted Flesh
Energy Burn
Blackout
Diversion
Arcane Echo
Arcane Larceny
Arcane Thievery
Resurrection Signet


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Omar
Saltspray Dragon



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz

PostWysłany: Pon 19:12, 09 Paź 2006 Powrót do góry

Dobra to narazie napisze jak widzi sie nasz sklad.

W/N Omar
W/E Vaan
Mo/A Stugal
Mo/Me Nazaal / guest
R/Me Majin
E/Mo Kvazar
Me/A Mysza
Me/N Solider

Narazie nie zadeklarował sie Invicible Master oraz Kain, ale z tego co wiem Kain bedzie zamiennie z Soliderem gral na pozycji Me/N.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin