FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Build do dyskusji Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
behemot
Charr



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dom.

PostWysłany: Śro 2:39, 27 Gru 2006 Powrót do góry

--------------------------------------------
W/A

Hammer Mastery 12+1+3
Strength 8+1
Tactics 10+1

  1. Shove (E)
  2. Crushing Blow
  3. Irresistible Blow
  4. Healing Signet
  5. Burst of Aggresion
  6. Dash
  7. Death's Charge
  8. Res Signet

--------------------------------------------
W/A

Axe Mastery 12+1+3
Strength 8+1
Tactics 10+1

  1. Decapitate (E)
  2. Executioner's Strike
  3. Bull's Strike
  4. Healing Signet
  5. Burst of Aggresion
  6. Dash
  7. Death's Charge
  8. Res Signet

--------------------------------------------
E/Mo

Air Magic 12+1+3
Energy Storage 9+1
Healing Prayers 8

  1. Blinding Surge (E)
  2. Gale
  3. Enervating Charge
  4. Lightning Orb
  5. Lightning Strike
  6. Air Attunement
  7. Glyph of Sacrifice
  8. Res Signet

--------------------------------------------
E/Mo

Air Magic 12+1+3
Energy Storage 9+1
Healing Prayers 8

  1. Blinding Surge (E)
  2. Gale
  3. Enervating Charge
  4. Lightning Orb
  5. Lightning Strike
  6. Air Attunement
  7. Glyph of Sacrifice
  8. Res Signet

--------------------------------------------
Me/Mo

Domination Magic 12+1+3
Fast Casting 9+1
Protection Prayers 9

  1. Energy Surge (E)
  2. Energy Burn
  3. Spiritual Pain
  4. Wastrell's Demise
  5. Shatter Enchantment
  6. Mind Wrack
  7. Draw Conditions
  8. Res Signet

--------------------------------------------
Mo/E

Divine Favor 8+1
Healing Prayers 11+2
Protection Prayers 8+2
Air Magic 9

  1. Light of Deliverance (E)
  2. Shield of Absorption
  3. Mending Touch
  4. Orison of Healing
  5. Draw Conditions
  6. Protective Spirit
  7. Gale
  8. Storm Djinn's Haste

--------------------------------------------

Zwyczajny adrenal spike, trochę podobnym próbowaliśmy. Do dyskusji ;P
Apdejt.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez behemot dnia Pią 12:05, 29 Gru 2006, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
behemot
Charr



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dom.

PostWysłany: Śro 2:56, 27 Gru 2006 Powrót do góry

--------------------------------------------
W/Mo
Swordmanship 12+1+3
Strength 10+1
Tactics 8+1

  1. Charging Strike (E)
  2. Sever Artery
  3. Gash
  4. Twin Moon Slash
  5. Bull's Strike
  6. Healing Signet
  7. Mending Touch
  8. Res Signet

--------------------------------------------

[Derwisz z grenthem albo worek z młotkiem]

--------------------------------------------
E/Mo

Air Magic 12+1+3
Energy Storage 9+1
Protection Prayers 9

  1. Blinding Surge (E)
  2. Lightning Orb
  3. Lightning Strike
  4. Storm Djinn's Haste
  5. Air Attunement
  6. Mending Touch
  7. Gale
  8. Res Signet

--------------------------------------------
R/

Expertise 12+1+3
Marksmanship 9+1
Wilderness Survival 9

  1. Burning Arrow (E)
  2. Distracting Shot
  3. Savage Shot
  4. Apply Poison
  5. Troll Unguent
  6. Natural Stride

  7. Res Signet

--------------------------------------------
Me/Mo

Domination Magic 12+1+3
Fast Casting 9+1
Inspiration Magic 9+1

  1. Energy Surge (E)
  2. Energy Burn
  3. Diversion
  4. Shame
  5. Shatter Enchantment
  6. Signet of Humility
  7. Draw Conditions
  8. Res Signet

--------------------------------------------
Mo/E

[flagowy - jw]

--------------------------------------------

Wymaga dopracowania, jeśli w ogóle chcemy ten rozwijać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Śro 12:18, 27 Gru 2006 Powrót do góry

kurde jestem za tym pierwszym ale jakos nie jestem przekonany do tego deaths charge bo ten 45 sec regen powoduje ze troche wolniej mozna pozadne ataki przeprowadzac tzn tak mi sie zdaje :/

btw w tym buildzie ma byc 3 mesow ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Soldier
Centaur



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sława

PostWysłany: Śro 20:41, 27 Gru 2006 Powrót do góry

Gdzie ty widzisz 3 mesow? Mi sie podobaja obydwa buildy ALE mam zastrzezenie do pierwszego dla Mesa. Twardy res to troche glupota. Mozna by bylo wziac jakis inny wielokrotny res moze nie koniecznie dla mnie, chociazby dla ele. BTW. Dostałem rade od kuzyna ktory gra glownie na Mesie, ze mi sie nie oplaca wkladac runki +3, max moge +2 ale to i tak za duzo. Dlaczego? Dlatego ze ja jestem od przeszkadzania i pierwsze co najczesciej robia to rzucaja sie na Mesa dlatego musze miec duzo zycia aby jakos przezyc. Moze to troche glupota ale sprawdza sie narawde przetestowalem. Reszta to jak wy uwazacie, ja sie tam nie interesuje Monkami i Warkami, Dervishami. Ogolnie spoko. :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Śro 23:09, 27 Gru 2006 Powrót do góry

ej soldier w pierwszym buildzie wypuisane jest 6 postaci czyli 2 brakuje wniosukje zatem ze to mesy po 2 skoro mesy maja brac udzial w spiku to musi rczej byc +3 albo przynajmniej +2


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
behemot
Charr



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dom.

PostWysłany: Śro 23:22, 27 Gru 2006 Powrót do góry

Te dwie brakujące to monki ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stugal
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik // Gliwice

PostWysłany: Czw 20:31, 28 Gru 2006 Powrót do góry

omfg fakt nie zauwazylem oooooooo lol Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kvazar
Autsajder



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi

PostWysłany: Pią 10:01, 29 Gru 2006 Powrót do góry

@Behemot
Nie wiem skąd wziąłeś tych b. surge'rów, ale są beznadziejni.
Ja gram na czymś takim:
Elementalist/Monk

Energy Storage: 11 (10+1)
Air Magic: 16 (12+4)
Healing Prayers: 8

- Blinding Surge [Elite] (Air Magic)
- Gale (Air Magic)
- Enervating Charge (Air Magic)
- Lightning Orb (Air Magic)
- Lightning Strike (Air Magic)
- Air Attunement (Air Magic)
- Glyph of Sacrifice (Elementalist other)
- Resurrection Chant (Healing Prayers)
Kod:
A2MCC3gM6cVFFgjyh3IcoMQjA

...i gra się świetnie.

Teraz flaga:
Monk/Elementalist

Divine Favor: 9 (8+1)
Healing Prayers: 13 (11+2)
Protection Prayers: 10 (8+2)
Air Magic: 9

- Light of Deliverance [Elite] (Healing Prayers)
- Shield of Absorption (Protection Prayers)
- Mending Touch (Protection Prayers)
- Orison of Healing (Healing Prayers)
- Draw Conditions (Protection Prayers)
- Protective Spirit (Protection Prayers)
- Gale (Air Magic)
- Storm Djinn's Haste (Air Magic)
Kod:
AjRCSChPYzO117aeNjcTqHiCtK

Drobna uwaga - ten flagowy naprawdę musi potrafić myśleć. Dobrze opanowany potrafi zdziałać cuda. ;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Omar
Saltspray Dragon



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz

PostWysłany: Czw 0:20, 11 Sty 2007 Powrót do góry

Ja sie wypowiem na temat wojkow. Jestem za tym zebysmy zagrali typowym teraz buildem wojkowym czyli:
Disember
Critical Chop
Executioner Strike
Healing Signet
Shadow Prison
Dash
Frenzy
Rez
Sprawuje sie on nie tylko do spiku ale i do samodzielnego pressure.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kvazar
Autsajder



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi

PostWysłany: Czw 2:21, 11 Sty 2007 Powrót do góry

My graliśmy czymś takim:
Strength: 11 (10+1)
Axe Mastery: 15 (12+3)
Deadly Arts: 8

- Executioner's Strike (Axe Mastery)
- Critical Chop (Axe Mastery)
- Dismember (Axe Mastery)
- Protector's Strike (Strength)
- Frenzy (Warrior other)
- Sprint (Strength)
- Shadow Prison [Elite] (Deadly Arts)
- Resurrection Signet ()

Drugi woj na [link widoczny dla zalogowanych], dokładnego buildu nie mogę znaleźć. ;) Pierwszy walił 3, 2, 1, drugi 1, 2, 3 (chyba).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Omar
Saltspray Dragon



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodz

PostWysłany: Czw 13:47, 11 Sty 2007 Powrót do góry

Kvazar napisał:
My graliśmy czymś takim:
Strength: 11 (10+1)
Axe Mastery: 15 (12+3)
Deadly Arts: 8

- Executioner's Strike (Axe Mastery)
- Critical Chop (Axe Mastery)
- Dismember (Axe Mastery)
- Protector's Strike (Strength)
- Frenzy (Warrior other)
- Sprint (Strength)
- Shadow Prison [Elite] (Deadly Arts)
- Resurrection Signet ()

Drugi woj na [link widoczny dla zalogowanych], dokładnego buildu nie mogę znaleźć. Wink Pierwszy walił 3, 2, 1, drugi 1, 2, 3 (chyba).


No dokladnie o tym mowie, tylko sa rozne wersje tego buildu... Zamiast Protectora mozna tez Bull's Strike wziasc.

P.S. Czemu axe mastery 15? Przeciez jeszcze mozna wziasc helm + axe....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kvazar
Autsajder



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi

PostWysłany: Czw 23:36, 11 Sty 2007 Powrót do góry

Nie gram na woju, więc się nie znam. Przypuszczam że chodzi o te 7s trwania [link widoczny dla zalogowanych]. Imo przy dobrze przeprowadzonym spajku można spokojnie wyjąć punkty z deadly arts na rzecz axe mastery.

Inna opcja spajku:
Dwa wojki na [link widoczny dla zalogowanych]u. Jeden z młotkiem (zaczyna spike od KD), drugi z toporem. Nic odkrywczego, ale skuteczne, szczególnie na monka. ;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
coma
River Drake



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:47, 24 Sty 2007 Powrót do góry

prosba - dajcie upd builda zeby nie bylo nieporozumien ze skill'ami i usuncie inne ktorymi nie gramy z tego watku ktore nie sa kombinacjami skladowymi aktualnego builda - niech bedzie w watku jeden aktualny // tyle z offtopa

Kvazar napisał:
..Przypuszczam że chodzi o te 7s trwania [link widoczny dla zalogowanych]. Imo przy dobrze przeprowadzonym spajku można spokojnie wyjąć punkty z deadly arts na rzecz axe mastery. ...

^ dobrze przeprowadzony spike to max 1,5-2 sekundy w dmg'u wchodzacym w target

Kvazar napisał:
..Inna opcja spajku:
Dwa wojki na [link widoczny dla zalogowanych]u. Jeden z młotkiem (zaczyna spike od KD), drugi z toporem. Nic odkrywczego, ale skuteczne, szczególnie na monka. Wink

^ odpuscilbym ta opcje i zajal 'wbiciem sie' w odliczanie spiku - do tego moze to bedzie 'goopie' ale to jak my udezamy w target nie jest spike'iem tylko nierownomiernie rozlozonym dmg'em wytargetowanym na ta sama postac //behe.. moze by tak isc z raz na chocholy../

nie jestem mastahem i za takowego sie nie uwazam ale kilka spostrzezen:
soldier - jak juz chcesz mesowac to powinienes siedziec z surgem na monkach i wiedziec jakich skilli uzywaja, jak jest infuser w teamie przeciwnika to powienienes to wylapac pierwszy i powiedziec by po pressie 'kogos' nasze warki mogly go spike'nac; nie musisz atakowac bezposrednio cel spiku zeby dolozyc do niego dmg, jezeli target zostal sprotowany za pierwszym spike'iem - z buta rzucasz shatter ench, czesciej uzywaj draw condision, mind wrack powinien wisiec na monkach czesto - niech wiedza ze pamietasz o nich i pomecza sie z hexami, o npc'ach nie bede pisac bo podstawe powinienes znac
elemki: nie rzucajcie na ava melandru blinding surga bo to jest bez sensu - z 4 razy widzialem wczoraj jak dostaje blinda pod rzad, lepiej rzuccie gale lub wybierzcie inny target, jak przeciwny team spike'uje to uzywajcie gale, przewracajcie - szczegolnie jesli spike oparty jest na castera'ch - da sie go przerwac, wystarczy ze 2 bedzie lezalo a nasze monki moga wybronic spike przeciwnikow
nie krzyczcie na tesie wszyscy naraz bo powstaje taki chaos ze nie wiem co sie dzieje i czasem nawet jak cos powiem to prowadzacy mnie nie slyszy - dokladnie tak samo jak z tym ze pyta sie mnie czemu z wami nie spike'uje bo nie slyszal jak mowielem ze ide do bazy gniesc assasina; nie wybierajcie stale cel spika -> warka a pozniej siedzicie na nim, moze cos mniej zakonserwowanego 60ac a 80ac to chyba jest roznica, nawet jak jest warek i tlucze naszych to sypac mu 'blindem' czasem pogonic a walic w casterow chyba ze sa oni trudno dostepni, przesiasc sie na warka spowrotem;
sam dalem ciala wczoraj z tym 'gos' i 'rchant' ale to przez to ze nie gralem elemem chyba z 8 miesiecy i musialem sobie przypomniec efektywnosc skilli elema ogolnie; to tak na poczatek, nie traktujcie jako 'offence' na siebie, popelniac bledy rzecz ludzka - glupota jest je powtarzac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kvazar
Autsajder



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi

PostWysłany: Śro 14:03, 24 Sty 2007 Powrót do góry

Z tego co piszesz Coma widzę że niewiele się w gildii zmieniło.

Moim zdaniem:
1. Powinniście wreszcie wybrać prowadzącego/lidera/tego_który_wie_lepiej na gvg. Jedną osobę która będzie dyrygować całym tym przedstawieniem.

2. Nadal macie problem ze spikiem? Isle of nameless czeka! Ćwiczyć spike na manekinach aż będzie się wam śnił po nocach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin